onsdag 4 mars 2009

Godmorgon på dig!

Idag känner jag mig lite bättre, trots att jag somnade efter tolv i natt. I vanliga fall brukar jag somna direkt när jag lägger huvudet mot kudden, vid ca halv elva. Men, vad gör det?! Nu är jag ju här, pigg och glad!

Dagens outfit blev en gammal rosa tröja från H&M, som jag rotade fram i garderoben, och till det har jag mina slitna Zara-jeans. Det är rätt kul att leta fram gamla tröjor och sådant, som jag inte använt på länge. Den här rosa satt faktiskt bättre än vad jag trodde att den skulle göra.

Idag har jag prov i Affärsjuridik... IIIiiihhh! Håll tummarna nu! Jag har inte pluggat lika mycket som jag brukar, känns det som i alla fall, men jag tror att jag kan det. Jag borde inte ha så stor press på mig själv. Det känns alltid som att jag kan plugga mer, oavsett hur mycket jag pluggar. Någonstans måste det väl vara tillräckligt, eller?

Ha en grym onsdag nu! 
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar