tisdag 10 mars 2009

Krokus och fågelkvitter

Inte bara solen har tittat fram idag, utan även dessa fina små krokusar. Dessutom har fåglarna vaknat till liv och de sjunger om mer sol och varmare tider.
Provet förut idag gick bra, för övrigt har den här dagen varit skit. Verkligen SKIT. Det hela började när jag kom hem vid fyratiden. Jag var inte alls hungrig men jag åt middag i alla fall och sen mådde jag bara SÅ dåligt. VAAARFÖÖR?!! Varför måste jag må såhär?! Vad har jag gjort för att förtjäna all denna ångest som lever rövare inom mig?! Jag vill bara vara som alla andra. Jag VILL INTE vara rädd för mättnadskänslor! Jag vill äta, njuta och ha roligt!
Blä för all SKIT. Livet är pest. Men... Det finns inget som säger att det inte går att ändra på, för det ska jag... en dag... en dag skall jag bekämpa den där onda ****** inom mig. Det är MIN kropp, MITT liv och det är JAG som bestämmer. UT ur mig, NUUUUU!  
Imorgon skall jag och min pojkvän på bio och då skall INGET få förstöra vår kväll! Punkt slut.
Ta hand om dig nu, och missa ABSOLUT inte Desperate Housewives kl 21 på kanal 5!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar