onsdag 25 mars 2009

Glad?

Är jag... glad? Det, det... Det känns faktikst som det! Det känns som att det är ÄKTA! JAAAAAA! Jag är glaaad! Wiiiieee!

Såååå, sååå länge som jag har gått och oroat mig, dag ut och dag in. Det här kan funka, nej, det KOMMER att funka. Det gäller bara att jag håller det här nu. 

Idag har jag ätit 5 gånger, jag brukar äta 3! Visserligen kanske portionerna var väldigt små, men i längden blir det mer och då kan jag börja gå upp i vikt. Det kommer inte ens att kännas så speciellt jobbigt. Woho! Jag känner mig jätte... lycklig?! LYCKLIG?! Känner... JAG... lycka?! Kan jag ens det? Jag trodde inte att jag någonsin skulle kunna känna den känslan igen, men... det känns faktiskt som, som att jag är... lycklig! Den där våfflan jag åt för en stund sen var verkligen pricken över i:et, men framför allt - pratstunden i telefon med min pojkvän. Har är så himla förstående. Att få vara hans flickvän är det bästa som någonsin hänt mig! 

Nu sitter jag och kollar på Made på MTV. Jag ÄLSKAR sådana skitprogram, haha, jag kan inte hjälpa det. Det är så roligt att se hur knepiga människor faktiskt kan vara ibland. Undra vad de skulle tänka om mig ifall jag var med...

Ha en härlig kväll nu! Keep up the good mood!
Pusspuss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar