lördag 21 mars 2009

Min eftermiddag...

 
Åh! Vilken härlig dag! Efter en härlig promenad satte vi oss allihop på mina kusiners altan för att njuta av solen, samtidigt som vi satt och läste "tjejtidningar". När vi var nöjda med solningen gick vi in för att värma oss lite och inviga bastun. Det var otroligt skönt att sitta därinne i värmen och göra ingenting alls.
Efter bastun fastnade jag självklart vid datorn, där jag tillbringade någon timme, sen spelade jag Sims 2 med mina kusiner på deras dator.
Medan vi väntade på att middagen skulle bli klar satt jag och lekte lite med några jordnötter. Sen fick vi två trisslotter av min moster som vi skrapade, ingen vinst tyvärr. Äh, det var i alla fall a moment of spänning i livet.
Middagen var underbart god, fläskfilé i ugn i någon god sås, ris, thai-sås och jordnötter. Till det körde jag Fanta (det fanns ingen Cola *snyft*).
Nu sitter vi och tittar på Wild Kids. Gud alltså, de åt rå svamp! Hahah ungar är för härliga!
Ha en underbar kväll nu! Missa inte Robinson klockan åtta!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar