söndag 29 mars 2009

Underbara söndag!

Åh vad jag känner mig glad och positiv idag! Solen står högt på himlen och allt är frid och fröjd. Just nu sitter jag hemma hos min pojkvän, vi skall snart ta en promenad ner till havet. Vi skall eventullet ta med oss lite fika, eller så köper vi glass i kiosken. Jag älskar att promenera vid havet, det är så fint och det får mig alltid att känna en slags känsla av ro. Att sedan bara sätta sig ner på en klippa, blunda och lyssna på när vågorna rullar in... Det är så otroligt härligt!

Högskoleprovet igår gick mycket bättre än förra gången, jag och min älskling räknade ut att jag fick ungefär 47,6% på provet. Det är väl ungefär 0,9. Förra gången fick jag ju som sagt 0,6 så jag är helnöjd!

Ha en underbar söndag nu, njut av solen! Vi hörs ikväll!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar