torsdag 26 mars 2009

Sköna ensamhet...

Ibland är det verkligen hur gött som helst att vara ensam hemma. Jag kan lyssna på musik hur högt jag vill, dansa framför spegeln, sjunga med och hoppa runt. Annars går det ju minst lika bra att sätta sig vid TV:n och datorn.. ojda hihi nu kom Nisse upphoppandes i mitt knä. GUUUD vad han hårar! Jag blir GALEN! Hur som helst så är det verkligen en ära när Nisse kommer till en. Han gör det bara om han VERKLIGEN vill det själv. Det funkar inte att lyfta upp honom och försöka lägga honom i knäet, då hoppar han bara ner direkt.

Förut idag var det en stor, tjock, svart katt här utanför som inkräktade på Nisses och Dennis territorie. Jag öppnade dörren och då gav den sig iväg illa kvickt. Tur det, annars hade det blivit världens fajt. Jag brukar höra katterna skrika utanför. Lyckligtvis har de aldrig skadat varandra allvarligt, de har bara fått några små sår här och var.

Den här dagen har vart jättebra ända till middagen, då fick jag en ångestattack. Suck... Min pojkvän var här, vi gick in på mitt rum och pratade och sen kändes det mycket bättre. Han får mig alltid att bli glad igen, hur dåligt jag än mår. Rena mirakelmedicinen! Jag tror att det är ett hemligt recept, med en enorm dos kärlek.

Hrmmm.... undra om det kommer något bra på TV ikväll... Jag får kolla, annars kanske jag kan köra igång en film... Fast nej, det är för sent nu, jag behöver min skönhetssömn!

Sov sött allihopa! Vi hörs imorgon!
Kramkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar