tisdag 10 mars 2009

Dimma...

Utanför köksfönstret är sikten dålig, på grund av dimman. Jag, däremot, sitter lyckligt njutande av en kopp äkta varm choklad och managrynsgröt. Inget går upp mot en RIKTIGT god frukost.

Idag har jag prov i Internationell Ekonomi (Iiih!). Det känns helt ok faktiskt, det var inte så mycket att plugga på egentligen.

I eftermiddag skall jag ta mig en stund till gymmet. Det skall bli skönt faktiskt, det känns konstigt att träna så lite som jag gör nu, jämfört med innan, fast på något sätt känns det ganska bra på samma gång. Min kropp behövde nog ta det lugnare.

Ikväll har jag inga planer, mer än att plugga lite på det sista inför filosofiprovet, som jag har på torsdag. Det är, bland annat, två häften och några instuderingsfrågor som jag inte har arbetat med än.

För övrigt vill jag bara önska dig en härlig dag! 
Håll humöret uppe, våren är inte långt borta!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar