söndag 22 mars 2009

Söndagsmorgon

 
Jag älskar söndagsfrukostar! Förutom att jag hinner fixa något riktigt gott att äta är det bästa med dem är att jag kan sitta huuuur länge som helst, lösa sudoku, läsa tidningar och bara slappa.
Om en stund skall vi gå en morgonpromenad. Tur att jag gjorde mig i ordning innan frukosten, så slipper jag skynda mig nu istället. Jag har inget emot att vänta på de andra, då kan jag blogga sålänge, läsa andras bloggar och göra lite ärenden. Jag måste föra över pengar till mitt ungdomskonto, jag skall in till Göteborg sen, köpa Rayban Wayfarers och leta efter en billig skinnjacka/jeansjacka. 
I natt låg jag och tänkte på fler saker som jag skulle vilja "fylla ut" min studentoutfit med. Jag skulle vilja ha en ljusgul kofta (matchar med det gula på studentmössan) och en blå liten väska (finns på H&M). Det skulle se värsta coolt ut, blå-gult, Sverige-färgerna! Enda nackdelen är att allt kostar pengar... Bye bye sparpengar... Men, jag tar ju faktiskt studenten en gång i livet. Pengar kan jag jag alltid få tag på senare på något sätt.
Ha en skön dag nu, trots det trista vädret. Förhoppningsvis blir det solsken imorgon istället!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar