tisdag 3 mars 2009

Love Actually

När jag satte på TV:n såg jag att "Love Actually" gick på TV4film, till min stora glädje. Jag ÄLSKAR den! Så fylld av glädje och kärlek... Precis som min pojkvän tihi. Han är verkligen allt för mig...

Idag hade jag bara en lektion, Naturkunskap, sen gick jag till biblioteket och pluggade. Vid kvart över tolv kom min älskling, och sånn tur var, var jag precis klar med pluggandet då. Vi gick tillsammans till Jerkstrands konditori där vi satt länge och fikade. Vi pratade om allt möjligt och sen hjälpte han mig med matte. Nu handlar det bara om att bevisa en massa saker med sin och cos. Det är rätt logiskt egentligen, men om jag bara tittar snabbt så ser det helt omöjligt ut. Det är tur att han är så duktig, min pojkvän. Han fick mig verkligen att förstå hur det hela fungerar.

Efter en lååååång fika gick vi bort till lokalen, där min psykolog håller till. Min pojkvän väntade utanför när jag var inne och pratade med henne. Stackaren, han fick sitta en timme och vänta, men lyckligtvis hittade han en intressant artikel i en historietidning, så sen gick vi på bokrean och där köpte han någon bok om stora slag i historien. Artikeln han läst måste verkligen ha satt sina spår.

Inne hos psykologen fick jag verkligen pratat av mig. Det var jätteskönt, jag känner en slags harmoni inuti. Egentligen vet jag vad som är viktigast här i livet, men jag har lagt fokus på HELT FEL saker. Jag måste ta tag i det här, NU, det är allt för många runt omkring mig som drabbas hårt. Jag vill att ni skall veta att jag är jättetacksam för allt ni gör för mig, det känns verkligen mycket bättre när jag vet att ni ställer upp, NO MATTER WHAT. Jag kommer alltid att göra samma sak för er. Tack allihopa, ni är underbara, ni är mina skyddsänglar, och jag är er.

Ta hand om DIG, DU är viktigast! DU är perfekt precis som DU är!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar