tisdag 17 mars 2009

En dag kvar...

 
Imorgon är det dags för den fruktade UF-mässan. Alla i skolan springer in och ut ur UF-rummet som yra höns, det skall målas, pyntas och fixas. En del är redan klara, medan andra knappt har börjat. Jag talar om montern. Montern som kommer att betyda jättemycket för företaget, då det faktiskt är vårt ansikte utåt.
Dagens outfit, som även kommer att vara min outfit på mässan, är min systers svarta tröja (från Lindex tror jag), en vit T-Shirt och mina Replay-jeans. 
Ikväll kommer jag inte hem, då skall jag hem till en av mina medföretagare (som jag var hos i helgen) och fixa det sista inför imorgon. Vi skall sova hos henne alla tre, det blir enklast, eftersom vi skall upp tidigt och åka ända ner till Varberg. Iiih! Det pirrar lite nu faktiskt! Trots att jag har fasat för mässan känns det ändå som att det kommer att bli ganska kul.
Jag skall försöka ta lite bilder på mässan, i annat fall kommer jag i alla fall att rapportera om läget. Det kanske finns WiFi, då kan jag blogga från iPhonen!
Du får i alla fall ha en underbar dag! Kom gärna ner till mässan! (Varberg, Sparbankshallen)
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar