måndag 16 mars 2009

Dags att ansöka!

Det är nu det gäller... Valet av högskola!!! Iiiih! Jag vet ungefär vad jag vill göra. Jag tänkte studera till civilekonom på Handelshögskolan i Göteborg, med inriktning japanska. Det är verkligen min drömutbildning! Dessvärre finns det bara 15 platser! Snälla, snälla... jag vill så gärna! 

Fördelen med utbildningen jag vill gå är att föreläsningar endast hålls 3 timmar per dag (fram till lunch), sen är det självstudier. Det vore helt perfekt för mig! Då skulle jag kunna skaffa hund i sommar och även ha tid för den under hösten! (Det beror i och för sig på om jag hittar en lägenhet, hemma får jag inte ha någon hund)

Nej nu skall jag surfa runt lite mer inne på studera.nu och anmäla mig till utbildningen jag vill gå.

Ha en härlig kväll!
Pusspuss <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar