fredag 20 mars 2009

Helg igen då...

*Gäsp* Jag känner mig väldigt seg den här morgonen. Jag är trött på allt. Trött på att inte ens kunna äta typ två mackor, utan att känna mig helt proppfylld i magen, det enda jag vill är att kunna äta som vem som helst. Jag vill verkligen bli frisk, men det går så sjukt långsamt. Det går inte att helt plötsligt börja äta normalt, då kommer jag att må så dåligt att jag inte ens vågar tänka på det.

Den här morgonen lyckades jag i alla fall få i mig en sånn där Äntligen Subs, med två salamiskivor, smör och ost på den ena skivan och honung och mesmör på den andra. Till det drack jag ett glas Oboy. That's it, och jag är dömätt. DÖMÄTT! Suck... jag var tvungen att knö i mig mat för jag skall till gymmet sen och jag vill verkligen inte försvinna. Jag vill inte gå ner i vikt. Det värsta är att jag inte kan sluta, jag är rädd för mig själv.

Usch nej, nu har jag prov snart, första lektionen. Det är lite nervöst faktiskt, även om jag vet att jag kan det. Som alltid känner jag att jag kunde pluggat mer... Aja, sen skall jag inte göra ett enda smack, bara gymma, köpa present och dra på fest. Just nu känner jag mig inte så party direkt, men det blir säkert kul.

Jag hoppas att du får en skön fredag!
Kramkram <3

1 kommentar:

  1. Onej är du också sjuk "/ Alla är sjuka... Krya på dig!!

    SvaraRadera