onsdag 1 april 2009

 
Äntligen får jag ta fram min nya, fina jacka från Topshop, London! Jackan är av märket "Lipsy", som även går att finna på Tara här i Sverige. "Lipsy" gör en hel del suuuuperromantiska klänningar och snygga partyfodral, som jag varmt kan rekommendera. Kostar skjortan gör det inte heller, eller ok, visst det är inte Ullared-pris, men lite stålar får du ju punga ut med om du skall ha något riktigt fint.
Nu skall jag bara äta upp min frukost (müsli, vaniljyoghurt och kaffe), sen skall jag sätta mig att kolla lite i Stinalees, Kenzas och Blondinbellas bloggar.
OMG! Kom just på att det är 1:a april idag ju! Scheat! Nu måste jag komma på något riktigt klurigt, njehehehe *ondska*. Jag tror jag vet vem som skall bli mitt offer... Får se hur hon tar det... Skriv gärna i kommentarerna om hur just DU ska lura/lurade någon idag!
Ha en go onsdag nu! Glöm inte att lura någon! Vi hörs senare!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar