fredag 17 april 2009

Sommar?!

 
Dessa skönheter passerade jag på min promenad hem från pendeln. Det är nästan sommarvärme ute nu, jag blev jättevarm, egentligen borde jag tatt av mig jackan, fast jag orkade inte.
Om en och en halv timme kommer min pojkvän hit, han skall sova här i natt. Det blir det sista vi ser varandra innan jag åker till Tyskland. Jag kommer att sakna honom jättemycket, det hade vart hur kul som helst ifall han också hade fått följt med (det är bara de som går tyska som får åka), det finns så mycket jag skulle vilja visa honom...
Mitt muntliga nationella prov i Svenska B gick helt ok, jag kände mig inte speciellt nervös och jag pratade ganska fritt om ämnet. Men, som alltid kommer jag på något i efterhand som jag glömde säga, som jag inte tänkte på när jag väl stod där. Jaja, jag hoppas på VG i alla fall.
Sitter och slötittar lite på ztv, skall strax ta mig i kragen, tömma diskmaskinen och börja förbereda middagen, grillad fläskfilé. Någon som har tips på någon god sås jag skulle kunna göra till? Skriv i kommentarerna!
Ha en underbar fredagskväll!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar