måndag 13 april 2009

Härliga promenad!

 
När jag känner mig rastlös eller nere finns det ingenting som kan få mig på så bra humör som en lugn och skön promenad i solskenet. Alla problem blir som bortblåsta och jag slappnar av för en stund. I träden hörs fågelsång, på ängarna betar rådjur och videungen är i full blom. Det är bara så otroligt härligt att se!
Nu sitter jag och tittar på svampbob, hehe. Jag bara ÄLSKAR Patrik, sjöstjärnan, han är så himla cool. Ibland undrar jag om de egentligen har skapat barnprogrammen för vuxna, jag menar, en del av skämten skulle ett barn aldrig förstå medan jag sitter och garvar ihjäl mig.
Klockan halv åtta börjar "Hitta hem" på fyran. Åh, på tal om det... På min promenad mötte jag en bekant som var ute med sin hund, en papillon, som jag aldrig har träffat tidigare. Guuuud va sööööt! Han var mycket sötare i verkligheten än på bild! Jag fick lust att skrika "TITTA, EN ROSA ELEFANT", ta hunden och springa iväg.
Oj, nu ringde farmor!
Ha en härlig kväll!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar