tisdag 7 april 2009

Dunderfrukost

Jajamän, macka med mesmör, macka med skinka och smör plus havregrynsgröt med hallonsylt och mjölk. Nu lär jag stå mig ett tag.

Idag skall jag först till psykologen kl 10, sen skall jag till gymmet, därefter skall jag möta min pojkvän och äta lunch, efter det skall jag hem och sist men inte minst skall jag in till stan med min kompis. Puh! Späckat schema... Men, det är så jag gillar att ha det (för det mesta).

På onsdag kväll åker jag hem till farmor och farfar för att fira påsk där. Jag stannar ända till söndag. Det skall bli supermysigt! Jag har längtat jättelänge! Det bästa med att vara hemma hos dem är lugnet och tystnaden, vinden som susar utanför och en och annan fågel som sjunger i trädkronorna.

Det lär inte bli något bloggande när jag är där, visst de har internet, men jag vill inte tigga om tillgång till datorn och dessutom vet du ju att den som väntar på något gott, ALLTID väntar förlänge! 

Ha en underbar tisdag nu!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar