lördag 18 april 2009

Imorgon är det äntligen dags!

Det skall bli OTROLIGT skönt att slippa en hel skolvecka! I och för sig besöker vi en skola när vi är i Tyskland, men det är bara roligt att sitta och prata tyska och engelska med eleverna där. Förra gången var det en kille som frågade om det fanns isbjörnar på gatorna, hehe.

Idag har jag hunnit med en låååång promenad med min pojkvän, packat och nu sitter vi tillsammans med min syster och spelar Animal Crossing Let's Go to the City till Wii (Det är min systers spel, hon fick det i julklapp). Jag tycker att det är lite onödigt att ha det till Wii när vi redan har Animal Crossing till DS (både jag och min syster har en rosa DS och varsitt ex av ACWW), för så himla stor skillnad är det inte. Dessutom är DS:n mycket bättre för den kan jag ta med överallt, det blir nästan aldrig att jag spelar TV-spel hemma, bara om någon kompis eller min pojkvän är med mig.

Jag är supertaggad för imorgon, har laddat upp med massa naturgodis (bättre än godis), ProViva Female (lite nyttigare än cola, vilket jag typ har levt på ett tag nu), en massa böcker och filmer. Det kommer att bli en låååång dag, jag kommer att ha kramp i mina knän när vi kommer fram, enda nackdelen med att vara lång, det finns inte speciellt mycket benutrymme i bussen. Har jag tur kanske jag lyckas få två säten för mig själv, lika bra att jag köar till bussen imorgonbitti, JAG MÅSTE HA TVÅ SÄTEN! Förra året hade killarna det, medan vi tjejer fick knö. Vi var 4 tjejer och typ 15 killar. I'll fight fo my right! (... to parrtttyyy!)

Ha en superduper bra dag och en bra vecka sen nu, jag kommer inte att blogga på ett tag som du säkert har förstått!

MAAAASSSA pussar <3

P.S Missa inte Robinson ikväll, det är galet spännande nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar