måndag 6 april 2009

I'm back!

Saknat mig, hehe? Nejdå, men idag var jag ju som sagt hemma hos mormor. När jag kom dit sa hon att vi behövde åka ut till mina kusiner med en resväska som en av dem skall låna när hon åker till Barcelona med sitt fotbollslag på onsdag. Fatta vad gött! Varför började jag aldrig i fotboll?!!! Nu ångrar jag mig lite faktiskt... 

Innan vi åkte var jag bara tvungen att gå in på ICA och köpa en ProViva Female, som jag läste om på internet imorse. Den innehåller massor av järn och andra ämnen, speciellt bra för kvinnor. Av mina blodprov fick jag reda på att jag ligger på gränsen gällande järnnivån, därför fick det dessutom bli leverpastej smörgås och havregrynsgröt till frukost imorse. ProVivan jag köpte hade smak av jordgubb och açai, riktigt god faktiskt och mycket nyttigare än cola. Imorgon efter gymmet skall jag nog köpa en ProViva Active, en återhämtningsdryck som innehåller en massa bra ämnen för kroppen.

Enligt morgondagens schema skall jag ut och ta ett glas vin med min kompis, igen, och sen skall jag sova över där, precis som i fredags. Jag har bara lite att uträtta på dagen innan dess, hon fyller nämligen år på onsdag, jag måste hitta en bra present. Inget krimskrams, det skall vara något som verkligen är HENNE. Hrmm.... Jag får klura lite...

Hur som helst så får du ha en underbar kväll!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar