onsdag 8 april 2009

Fruity Tuesday på Keybar!

 
Nu kanske du undrar "Vad *** ska det där föreställa?!", men såhär ligger det till: Igår var jag ute med min kompis för att fira hennes 19-års dag. Vi (inklusive en tredje kompis) började kvällen på PC med ett glas rött vin. Därefter drog vi till Keybar där det var Fruity Tuesday. Vi dansade loss som dårar, jag kan knappt gå idag på grund av att jag körde järnet i extremt höga klackar. Äh, det var det lätt värt! Keybar är verkligen grymt, men det kostar skjortan, jag menar, hallå eller?!??! Bara garderoben kostade 60 spänn!!! Seriöst liksom!
Efter ett antal timmar på dansgolvet (klockan var nu två ungefär) drog vi till 7eleven för att fylla magarna med lite annat än alkohol, nämligen lite korv, och nu till saken, väl där mötte vi några underligt klädda gutter från Norge. De kom från en kör, Mannskoret Arme Riddere, googla dem så får du se, hur söta som helst!!! Vi började prata med dem medan vi väntade på att korvarna skulle bli klara, norrmännen kom tydligen från Bergen i västra Norge. När de skulle gå såg jag att de hade tappat en knapp, men då sa en av dem att jag fick den som en souvenir och satte fast den på min jacka. Yey! Utvald!
Nej, nu måste jag sluta, har en hel del att packa plus att min bästis är här. Hon hälsar, hehe.
Hur ska du klara dig nu då, jag kommer inte att blogga på ett tag. Fast egentligen... frågan är nog, hur sjutton kommer jag att klara mig?! Neeej *snyft*...
Ha det verkligen superbra nu! Tack för att du följer min blogg, och glad påsk på dig!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar