fredag 17 april 2009

Inlägg nummer 200!

Jösses! Tiden går VERKLIGEN fort när man har roligt! Som du säkert märkt älskar jag att blogga, mest för att jag har någonstans att få utlopp för mina känslor. Bloggen betyder väldigt mycket för mig, den är min dagbok, min bästa vän. Om jag inte skulle blogga skulle jag ändå skriva, annars vore det som att leva utan kläder, att gå runt i världen helt naken. Det är i alla fall så jag skulle känna mig, det är något som fattas liksom.

Idag skall jag gå till Forex och växla pengar, sen är det en hel del annat som skall fixas i och med Tysklandsresan. Jag känner mig lite stressad, vilket jag inte borde, jag har ju genomfört en exakt likadan resa för ett år sedan. Dumma stress, bort nuuu...

Det ser ut att bli en fin dag idag "peppar peppar, ta i trä". Hoppas att det håller i sig!

Ha en underbar dag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar