onsdag 15 april 2009

Presenter!

 
Igår morse kom min mamma och min syster hem från Cypern igen, efter en veckas vistelse. Lite avundsjuk är jag allt, tänk vad härligt de har haft det, en HEL vecka i solen! Det syntes tydligt på dem båda, de var lite fräscht bruna i hyn.
Vid middagen igår fick jag ett SUPETFINT armband av min syster, en fotlänk och en kjol av min mamma. De är bara alldeles för gulliga, gud så bortskämd jag blir!
Idag... uuuh... Ner till Varbeg igen då. Kul, kul. Försökte sätta i mig en ordentlig frukost för att töja magsäcken lite, men det tar verkligen emot inuti. ***** skit. Jag hatar att vara smal. Jag hatar min ätstörning. På vårt klassfoto i 1:an nu i gymnasiet är jag verkligen SUPERFIN, helt perfekt. Lite plufs på magen kanske, men so what?! Det är omänskligt att inte ha det.
Nej, nu måste jag leta upp den där skolkatalogen bara för det!
Ha en bra dag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar