fredag 3 april 2009

Fredag + Lov = UNDERBARA LEDIGHET

 
Satt nyss och bläddrade i ett reklamblad för Kungsmässan. Gissa om jag blev glad när jag såg att de säljer leoparstrumpbyxor för 129 kr på MQ! Som jag har letat! Iiih! Hoppas bara att det finns kvar ett par till mig nu då!
Ikväll blir det, förhoppningsvis, party. En kompis hörde av sig tidigare i veckan och ville fira lovet och det tyckte jag lätt som en suverän idé. Frågan är nu bara - Vad skall jag ha på mig? Jag vill inte köpa en helt ny outfit och leopardklänningen jag köpte för ett tag sen känns lite väl använd nu det senaste. Möjligtvis skulle jag kunna köpa leopardstrumpbyxorna och ha dem till en svart klänning som jag har här hemma... Hrmmm... Accessoarer är ju heller aldrig fel, de går att variera hur mycket som helst...
Tydligen hinner jag gå på naturkunskapen idag så pappa hämtar mig i skolan klockan 11. Usch, jag vill inte åka till Varberg. Jag kan lösa detta själv, nej för tusan, jag SKALL lösa detta! Jag blir bara irriterad när alla tanter försöker få mig att testa massa konstiga metoder. Det finns bara ett enda sätt, det sättet jag mår bäst på och det är mitt sätt. I slutändan är det ändå det sättet som kommer att hjälpa mig ut ur skiten.
Ha en riktigt go fredag nu! Glöm inte bort att fira lovet!
Tack för att DU följer min blogg!
Kramkram <3

1 kommentar: