söndag 12 april 2009

Påskafton!

 
Åh, vilken supermysig påskafton jag hade! Dagen började med ett påskägg vid min plats på frukostbordet. Vad kunde nu detta vara, det kändes väldigt lätt. Inuti låg ett par uuunderbara örhängen, ett par silverringar med ett guldhjärta hängandes på varje. Farmor och farfar är så himla gulliga!
När gästerna kom, vid elva-tiden, blev det ännu mera påskäggsutdelning! Herregud alltså, jag fick inget godis, men en jättesöt kaffemugg och flera par strumpor. Skall jag vara helt ärlig saknade jag godiset lite grann. Visst, det är oftast äckligt godis, men en och annan goding brukar det väl ändå vara. Usch vad jag klagar! Fy på mig, jag ger ju dubbla budskap, men okej, jag vill ha ETT påskägg med godis, GOTT godis! Inte fem stycken med äckliga godisar och inte fem stycken med en massa srumpor i. Nu känner jag mig verkligen som världens otacksammaste människa... SKÄMS!
Jag måste bara ha lite godis om vi åker och handlar sen, det borde vi, det finns knappt någon mat hemma och mjölken är i princip slut. Jag tog lite förut, blev så sugen på oboy när jag kom hem från min långpromenad.
Skall jag vara helt ärlig så är jag så ***** trött på att må dåligt nu att jag bara vill spy. Jag HATAR min puckade sjukdom! Jag är så arg att jag skulle kunna göra vad som helst! Seriöst, nu får det vara NOOOOG! När jag minst av allt vill ha mina depressioner kommer de, som ett brev på posten. Jaaa! Typ... inte...
Undrar om det är något bra på TV ikväll... hrm... Jag kanske kan se "Mamma Mia!" som jag har lånat av mormor. Alla säger att den är jättebra, fast jag vet inte... Jag brukar alltid tänka det värsta om en film, det är bättre att bli positivt överraskad än besviken.
Imorgon kommer "Hitta hem", det måste jag se! Har inte sett det tidigare, men har hört att det skall vara väldigt bra. Jag brinner verkligen för djur, de skall aldrig behöva lida!
Ha en härlig kväll nu!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar