måndag 13 april 2009

Blääää....

Varför skall allt alltid vara så himla kompilcerat hela tiden?! AH, jag blir så störd... 

Hur som helst... idag har jag städat hela huset, skurat toaletterna, renbäddat och sprungit en sväng. Allt innan lunch. Snacka om effektivitet alltså!

Usch... imorgon börjar skolan igen. Jag vill inte, jag orkar inte... Men men, det är väl bara att sätta på sig masken, låtsas som att allt är frid och fröjd, som vanligt, göra min plikt och gå hem igen. Fy sjutton vad jag längtar tills det tar slut. 

AAAAH! Dumma tårar... Jag hatar att gråta. Jag vill inte gråta mer, men tårarna tar aldrig slut! Det är en oändlig ström som rinner ner för mina kinder. Att sminka sig är bara meningslöst...

Nej, nu måsta jag plugga Filosofi, Svenska och Affärsjuridik. Vi hörs kanske lite senare, beror på om jag orkar skriva, känner mig inte speciellt motiverad.

Ha en skön dag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar