söndag 5 april 2009

Hjälp!

Satt nyss och googlade magkatarr. Jag har haft jätteont i magen ända sen jag vaknade i morse och nu på eftermiddagen började jag känna spysmak i munnen. Mamma sa att det kunde vara magkatarr, eller dyspepsi som det egentligen heter. Usch! Jag orkar inte... Men jag får skylla mig själv, allt stämde in. De senaste dagarna har jag verkligen utsats för stress, jag har enbart ätit fet och kryddstark mat och dessutom har jag druckit alkohol. Yes! Puuuurrrfect! 

Nej nu måste jag sova... inte för att jag är trött, jag vill bara bli av med den här äckliga magkänslan och spysmaken i munnen. Hoppas VERKLIGEN att det är borta imorgon!

Sov sött!
Nattinatti <3

P.S Imorgon laddar jag upp lite bilder från idag och berättar vad jag gjorde hos min pojkvän. Känner mig inte så pigg på att göra det just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar