tisdag 14 april 2009

Leopardmönstrat!

 
Äntligen får jag chansen att använda mina nya leopardmönstrade strumpbyxor! Yiippiiiee! Dagens outfit består alltså av leopardstrumpyxor fårn MQ, en gammal tröja från H&M och ett par jeanshorts från Zara. Till det kör jag de nya örhängena jag fick av farmor.
Happ, vardag igen då... Det här lovet försvann verkligen illa kvickt! Tur att jag skall till Tyskland på söndag! Jag längtar! Det är en otrolig lyx att få åka på den här resan (en gång till!), eftersom att skolan i princip betalar ALLT, utom middagen. Vi får t ex lunch på restaurang varje dag och supergod frukost på vandrarhemmet... Men det bästa av allt... Vi får vara ute HUR LÄNGE VI VILL! Förra gången var enda regeln att vi skulle vara hemma till frukosten, klockan åtta. För att kunna komma in i vandrarhemmet på natten fick vi en portkod. Vi var ute hela nätterna, hur kul som helst!
Nej, nu måste jag fixa mig lite till!
Ha en bra dag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar