måndag 6 april 2009

As promised...

 
Bilder från gårdagens promenad! Gissa om jag blev förvånad när jag såg att hela skogen var FYLLD med blåsippor! Jag trodde knappt mina ögon! Det roliga är att jag precis hade gått och pratat om hur sällsynta de är och hur glad jag är att det växer några i vår trädgård, brevid huset.
På vägen ner till havet passerade vi även några påskliljor. Någon hade pyntat en buske i sin trädgård med fjädrar i alla möjliga färger. Det kändes riktigt "vårigt" tills dess att solen gick i moln och vinden började kännas lite väl kall. 
Usch alltså... den här nedrans magkrampen vill ju aldrig försvinna! Jag blir GALEN! Det är delvis därför som jag sitter här, kvart över fem på morgonen, och bloggar. Det är OMÖJLIGT att sova.
Vid nio-tiden skall jag ta bussen till pendeln för att sedan åka in till Göteborg där min mormor bor. Det skall bli supermysigt! En heldag, bara jag och mormor! Hoppas att det blir fint väder så att vi kan ta en stadspromenad tillsammans.
Ha en härlig dag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar