torsdag 9 april 2009

Hos farmor och farfar

Jaaaa! Efter 20 år har sidan ÄNTLIGEN laddat klart! Farmor och farfar har bredband, men det känns inte riktigt som det, med tanke på hur segt allt går. I och för sig är datorn rätt gammal, men men...

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Vi har handlat lite påskmat, gått en promenad, spelat kort och grillat på kvällen. Jag passade även på att se reprisen av dokumentären "Jag vill inte leva detta livet" som jag missade i veckan. Jösses alltså, och jag som tycker att jag har allvarliga problem! När jag väl satt där och tittade kunde jag tillslut inte hålla tårarna borta. Det är så sjukt hemskt! När du väl har börjat är du verkligen fast i skiten. Det är kört liksom. Jag vet att det låter jättenegativt, men livet kan aldrig bli normalt igen. Stackars människor...

Skogsluften härute gör mig galet trött må jag säga. Det är som att jag bara vill sjunka ihop, jag orkar inte sitta rakt. Jag skall nog gå och lägga mig strax, måste bara läsa några andras bloggar först.

Sov sött nu!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar