söndag 12 april 2009

Det går ALLDELES för fooort!

Varför skall det alltid vara så?! Det säger bara "SWISCH" så är lovet över! Jag har verkligen haft jätteroligt, så det är väl därför, "tiden går fort när man har roligt".

Min söndagskväll avslutades med "Star Wars Episode V", hallonsaft med bubbelvatten och lite godis som jag köpte när vi handlade förut. Det var nästan inget folk i affären, skönt, de är väl trötta efter påskhelgen. Dessutom var väl de flesta hemma och njöt av det underbara vädret, kanske grillade lite och spelade kubb, vem vet.

För min del är det sängen som gäller, på momangen. Det var jättelängesen jag sov i min egen säng nu, ärligt talat har jag inte saknat den ett dugg, förrän nu. Den ser så varm och mysig ut med alla kuddar, filt och duntäcke. Ååååh... HERE I COME!

Sov sött!
Nattinatti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar