lördag 31 januari 2009

Wohooo!

Nu är jag hemma hos min pojkvän, dricker vin, käkar godis och kollar på när alla spelar olika TV-spel. Han har ett Wii, en Xbox 360 och två datorer (varav en bärbar, vilken jag har snott för tillfället^^). Har precis suttit och kollat lite i Kenzas blogg, ska kolla in blondinbellas och Stina-Lees strax. TV-spelen som spelas är Mario Kart, Mirror's Edge och något golfspel med Tiger Woods till Wii. Själv spelar jag inte, jag kollar bara på. Min pojkvän tvingade mig att spela F.E.A.R. 2 förut idag på datorn och det räckte gott och väl för att få rätt goa mardrömmar.

Imorrn måste jag städa och plugga. Blää, jag orkar inte... Men, men... om jag aldrig skulle ha tråkigt, då kan jag ju inte veta när jag har kul, eller hur?! Nästa helg åker jag ju faktiskt iväg till London, så jag skall verkligen inte klaga! Jag har fört över en massa pengar till min pojkväns konto, han har visa, för jag vill inte ha med mig så mycket kontanter. Jag tänkte ta med mig typ 3000 kr i kontanter och sen 10000 kr för shopping som är insatta på min pojkväns konto. Åååh, hoppas att jag hittar någon snygg väska. Dessutom skulle jag behöva hitta en balklänning, jag börjar få lite panik nu. Alla har typ hittat sin ultimata redan, alla utom jag. Jag vet ungefär hur jag vill att den skall se ut. Blå, eller rosa kanske, det är snyggt om man är solbränd. Då gäller det att sola innan bara, eller varför inte en soldusch för 200 kr?! Den håller ju faktiskt en hel vecka. Det är det väl värt, eller?! Klänningen skall vara lång, iaf gå ner över knäna... ojda, sen behöver jag ju skor också.. ajajaj det blir inte billigt dettta. Aja, vad gör man inte för sin studentbal...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar