onsdag 28 januari 2009

Morrn, morrn!

Då var det onsdag då. Veckan går väldigt fort tycker jag, vart tog måndag och tisdag vägen liksom? Gårdagens cirkelgym var väldigt kul faktiskt. Vi var 16 st tillsammans i den lilla salen och vi turades om med alla maskinerna. Vi körde 45 sekunder och sen pausades musiken och då bytte alla maskin medsols. Gyminstruktören gick runt till alla och rätt vad det var så höll han emot så att det blev extra tungt och skrek "Kom igen! 3 till!" Det var väldigt jobbigt just när han kom fram, men för övrigt var det inte speciellt jobbigt. Jag valde att köra ganska lätta vikter, eftersom att jag ville kunna röra mig idag. Jag längtar redan tillbaka till gymmet. Det får nog bli en trip dit snart igen, fast då tänker jag köra själv. Jag tog ett startprogram vid dörren innan jag gick med tips på vilka maskiner man kan börja med.

I eftermiddag följer min pojkvän med hem, jag tjötade på honom att jag ville bjuda på middag. Jag och min syster tänkte laga couscous och kyckling med advokado och någon god sås. Mmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar