torsdag 29 januari 2009

Torsdagens outfit

Idag var jag ju bara tvungen att använda mitt nya guldhjärta tillsammans med en härligt luftig vit dröm (tro det eller ej, men den kommer från Ullared) och mina Replayjeans. Idag skall jag redovisa min pp-presentation om London och då vill jag se lite hyfsad ut. Jag går Engelska C tillsammans med människor från flera olika klasser, bland annat samhällsklasserna och ekonomiklasserna. Därför känns det lite extra nervöst, jag var lite ringrostig när jag skulle öva igår också. Waaah, hjälp! Okej, andas, det kommer att vara jätteskönt när det är över. Dessutom skall jag redovisa att jag läst Rapunzel på tyska (det flyttades fram en vecka). Buhuhuh, jag vill inte!

Jag har blivit kär. Igen. Det finns bara några få saker som jag kan bli kär i, först kommer min pojkvän, som jag alltid är störtkär i, och sen kommer.... VÄSKOR OCH SKOR! Varför är jag sånn här?! Aaaah, jag måste ha den där svarta Marc Jacobs väskan på Tara! Jag kan DÖDA för den! Jag såg en tjej i skolan som hade den och jag fick en sånn enorm lust att bara springa fram, ta den och sen kuta utav bara fasen. Nackdelen hade varit att jag aldrig skulle kunna visa mig igen i skolan. Snyft... jag måste sluta vara så väskgalen... jag har mängder redan, men det känns som att.. det kan liksom aldrig bli för många. Väskor och skor kan matchas till olika outfits, och det är ju det som är så himla kul, de gör stor skillnad på första intrycket folk får då de ser dig (trots att de sett kläderna förut). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar