onsdag 28 januari 2009

Whoot?! Ingen mer japanska!?

Okej, jag vet att jag bloggar som en dåre just nu, men jag kommer hela tiden på saker som jag glömt att berätta. Förut idag när jag satt ensam vid laptopen i skolan under UF-lektionen, skulle jag bara snabbt kolla mina mail innan jag började arbeta, och då möts jag av något totalt oväntat. Jag har fått ett mail. Men inte vilket mail som helst, ett mail från medborgarskolan, där det står att japanskakursen nivå A1/A2 är inställd på grund av för få kursdeltagare. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Nu har jag liksom slitit som ett djur för att äntligen få tag på den där förbaskade boken i tid, och så blir kursen inställd. Jaaaa.... typ. Aja, det blir mer flexibla dagar på gymmet och förhoppningsvis fler dagar som jag kan jobba (om jag nu blir anställd någonstans). Jag vill så gärna ha ett jobb igen! (jobbade på McDonalds ett tag i 1:an)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar