söndag 18 januari 2009

Min egen bartender!

Varje gång jag är hemma hos min älskling brukar han göra en drink till mig på kvällen. Den brukar innehålla b la gin och lite annat smått och gott. Kvällens drink igår hade hemligt innehåll, men jag vet att han delvis använde färskpressad apelsinjucie (jag såg när han pressade apelsinerna). Hihi, det är verkligen lyxigt! Därefter tillbringade jag resten av kvällen med att se klart den första skivan i SATC-boxen medan min pojkvän testade sitt nya spel, Mirror's Edge till Xbox 360, som han köpt.

Senare i eftermiddag skall jag åka härifrån, jag skall träna skivstång och imorgon är det back to school. Det känns helt ok faktiskt. Jag tror att motivationen långsamt börjar komma tillbaka. När vi precis hade börjat kändes allt botten och jag ville verkligen inte. Jag hade lust att bara sätta mig ner på golvet som en barnunge och bara skrika, men det hade ju sett lite roligt ut.

Jag måste se till att få tag på Genki I, det är den boken vi använder på min kvällskurs i japanska som drar igång igen den 3 februari. Jag skäms lite för ALLA har boken utom jag. Vid jul hade jag det lite knapert så jag var tvungen att vänta med att köpa den, men igår var den slut överallt. Åh, typiskt... men det löser sig. Ingenting är omöjligt, bara jag vill det tillräckligt mycket så kan jag klara vad som helst och det tror jag att du med kan. Keep on fighting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar