lördag 24 januari 2009

Morgon?

Det finns väl inget skönare än att vara så där slö som man bara kan vara en lördagsmorgon som denna. Just nu sitter jag på golvet som jag och min pojkvän fullkomligt bombat med kuddar, täcken, filtar och madrasser. Vi låg och såg på film igår, och dessvärre lyckades jag som vanligt inte att hålla mig vaken. Men det gör inget, vi hade det så himla mysigt.

Idag måste jag nog läsa lite i min svenskabok. Egentligen vill jag hellre börja läsa den nya boken som jag köpte igår, men den får vänta till sportlovet.

Nej nu börjar jag bli lite hungrig. Jag får sätta på kaffe och dra upp min pojkvän ur sängen. Sen får vi se om det bli någon picknick i skogen i eftermiddag, det regnar ju i alla fall inte. Jag längtar efter en kopp rykande varm choklad ute i naturen, det påminner mig om fjällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar