onsdag 14 januari 2009

Pengar, pengar, pengar...

Min relation till pengar skulle jag vilja beskriva som någon sorts hatkärlek. Jag älskar verkligen att ha pengar, men jag får ångest när jag ser något jag vill ha. Jag vill verkligen spendera, men det är svårt. Oftast blir det få, men dyra saker till mig själv (när jag väl unnar mig något som inte är ätbart). Annars brukar alla mina pengar gå åt till att köpa saker åt andra. Inte för att jag vill framstå som världens största ego, men HALLÅ?! Jag borde nog tänka lite mer på mig själv.

Usch, bläää nu måste jag börja plugga också. Jag vill inte... men jag måste. Hinner jag klart till 19.30 kan jag se Sex And The City. Det borde jag hinna, det är en timme kvar. Sen är det ju Top Model också... ah, det blir väl en TV-kväll med en kopp kaffe sen då. Det förtjänar jag efter en "HÅRD" dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar