måndag 26 januari 2009

Skööönt...

Ibland är det skönt att vara helt ensam. Att ha lite tid för sig själv liksom, bara du och dig. Det har jag just nu. Jag slutar kl 13 varje måndag och då brukar jag åka med en kompis hem som har körkort och egen bil (snacka om service!)

Idag hade jag lite tråkigt på rasten så jag och en polare drog in på H&M och då hittade jag ett 
döhäftigt knallrosa linne som passar asbra till tajta stuprörsjeans. Det bästa med linnet är att jag kan ha det både till vardag och fest då det är en sånn härlig färg på det, och dessutom är ryggen hur het som helst med korsade band. Med en snygg ögonskugga, plattat hår, stora örhängen och ett ENORMT halsband till blir jag lätt hetast på festen.

Väl hemma tog jag mig en joggingtur till kyrkan och tillbaka. Det var riktigt härligt, det blåste inte alls och det regnade inte heller. Perfekt väder helt enkelt. Imorgon blir det en tripp till gymmet, cirkelgym kl 12-13. Det är så himla gött att det är studiedag, det borde det vara lite oftare.

By the way... Jag behöver DIN hjälp! Jag är inne i en form av nagelkris, jag skulle behöva ha lite tips på bra produkter som skyddar naglarna samtidigt som det fungerar som ett ljust nagellack. Kommentera gärna här i bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar