tisdag 20 januari 2009

Gäsp!

Jag HATAR att jag aldrig kan sova ut på morgonen. Jag vaknar alltid av att pappa klinkar och klonkar med porslin i köket (mitt rum ligger precis vägg i vägg). Det är inte direkt speciellt kul. Dessutom är det som att jag har en inbyggd väckarklocka som är ställd på 06.00. ÅH! Jag vill också kunna sova länge på morgonen buuhuhu. Det längsta jag har sovit till var kvart i tolv en gång på ett sommarlov. Jag var tvungen att nypa mig själv i armen för att se om jag hade sett fel på klockan, men nejdå, klockan var mycket riktigt kvart i tolv.

Nu har jag sett klart hela säsong 1 av SATC. Jag är helt frälst, problemet är bara att det är näst intill beroendeframkallande *Bara ett avsnitt till!!!* Jag måste verkligen tacka min kompis och berätta för henne hur mycket det betyder för mig att hon lånar ut boxen till mig, TACK, TACK, TACK!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar