torsdag 15 januari 2009

Snart är det äntligen HELG!

Åååååh, i helgen... Då kommer jag eventuellt att bli lycklig ägare till en ny Mulberry-väska (har inte bestämt mig för vilken modell jag vill ha än). Jag ska dra in till Göteborg med min pojkvän och gå till Mulberry-butiken som ligger inne på NK. Jag tror inte att det blir en bayswater, jag menar, den kostar ju 8000 kr! Visst, jag har råd, men jag vill inte att alla mina sparpengar skall gå åt. Dessutom är jag lite mer förtjust i de små som är som kuvertväskor. Eller kanske en Anthony... hrmm... ett svårt val. Jag skall stå och posera med alla möjliga så får jag se vilken det blir. Färgen blir nog chocolate, för det känns som att oak inte riktgt är min färg. Efter detta glammiga köp blir det nog ett par högklackade skönheter, gladiator inspirerade (även kallade SATC-skor), och ett par leopardstrumpbyxor. I'm going wild! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar