lördag 3 januari 2009

Dags att jag tar tag i mitt liv...

Det var verkligen på tiden att jag tog tag i en del saker som har legat på hyllan i en tid nu. Jag behövde kolla studera.nu, studentbostad, studiemedel, intensivkurs på körskolan... Jag tänker se till att jag skaffar körkort innan jag fyller 19. Juli månad är tänkt att fungera som en månad med intensiv körning. Förhoppningsvis har jag körkort i början av augusti. I juni tänker jag arbeta hela månaden så fort jag tagit studenten. Sen hoppas jag på att mormor och morfar inte säljer båten för jag skulle verkligen vilja åka ut med den lite i år, jag var inte med EN ENDA gång förra året, då jag jobbade HELA sommaren. Den här sommaren skall bli annorlunda. Det är ju mitt sista sommarlov! Det är klart att jag måste ha roligt nu, jag kan inte bara jobba bort hela sommaren. Nej det tänker jag verkligen inte göra det här året också. Jag har 22000 kr som jag sparat från förra året, även om jag köpte mig en vit iPhone 3G 16 GB. Åhh.... även om framtiden känns läskig så längtar jag som en tok! Se upp världen, HÄR KOMMER JAAAAG!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar