tisdag 13 januari 2009

Dagen till ära...

... kände jag för att göra mig lite extra fin. Nu skall det var slut med sunkighet ute bland folk (dvs osminkad och med alltför stora kläder som är WAY OUT off modernitet).

Till vänster ser du dagens outfit. Jag älskar verkligen den här tröjan (jag tror att den kommer från H&M). Skärpet kommer faktiskt fån Ullared och byxorna från H&M. Det går faktiskt att fixa en najs outfit utan att ha Replay stövlar och en Ed Hardy munkjacka. Visst kan det vara kul ibland det med, men jag menar, det finns så mycket snyggt därute som INTE är av något speciellt märke. Mitt tips är att satsa på en dyr väska (typ mulberry) och sen kör du vintage resten. Att jag inte upptäckt tjusningen med second hand tidigare! Det är billigt OCH du har kläder som inte så många andra har just nu. Tänk bara på Gina Tricot. Jag AVSKYR att alla handlar där, jag undviker att göra det. Åh JAAAA alla som vill se likadana ut, kom in i vår fantastiska butik! Eheheh... inte för att jag tycker att kläderna där är fula, jag vill bara inte se ut som alla andra. Att ha en personlig stil is the shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar