fredag 16 januari 2009

The Friday Spirit

Det är något speciellt med fredagar, det liksom känns i luften. Alla är mycket gladare och mer positivt inställda, antagligen eftersom att när dagen är slut är det ÄNTLIGEN helg! Jag brukar kalla det för "The Friday Spirit". Just nu är jag som vanligt i mitt rum, gör i ordning mig och lyssnar på Knappen&Hakim på NRJ. Ikväll skall jag sova hos min älskling, eller det skall jag iofs göra ända till söndag. Det skall bli så himla mysigt! Dessutom behöver jag komma bort lite.

Jag längtar som en tok efter att shoppa loss i helgen. Jag vill verkligen unna mig det den här gången. Nu skall snålheten bort (heheh det är lättare sagt än gjort, buhuhu jag kommer få ångest). Äh, min pojkvän får hjälpa mig. 

Jag har blivit sugen på SATC-boxen, så jag frågade min kompis om hon hade sett klart alla avsnitten (hon har boxen). Det hade hon gjort och hon sa att jag fick låna den (fast hon tvekade lite, hihi, hon behandlar boxen som en snuttefilt som man inte lånar ut till vem som helst och det kan jag ju förstå)! Fast... det kanske är bättre om jag köper den själv så slipper hon bli orolig att jag repar hennes exemplar. Inte för att jag brukar vara oförsiktig, men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar