fredag 23 januari 2009

Kaffe!

För mig är det helt OMÖJLIGT att börja dagen utan en rejäl kopp kaffe. Det är som att det är den som får igång mig på morgonen. Idag har jag sovmorgon och då har jag lite mer tid. Då brukar jag sitta vid TV:n, se/lyssna på MTV samtidigt som jag löser en sudoku.

Dagens outfit blev en mysig fleece (har haft den så länge jag kan minnas, den är egentligen för barn typ storlek 170) ett långt grått linne och ett par tajta H&M jeans. Till det hade jag tänkt ha mina vita converse, men vädret ville något annat. När jag såg ut genom mitt fönster imorse var marken täckt av snö. Typsiskt, jag vill inte ha mer snö nu! Men då får det istället bli mina vita boots, de funkar jättebra i snö.

Idag har jag en hel del ärenden att utföra efter skolan. Först och främst måste jag gå och utöka mitt Friskiskort så att jag kan gå till gymmet (det gick inte att fixa igår, jag måste göra det på dagtid) och sen måste jag gå till Polisen och hämta mitt pass. Tur att min pojkvän slutar runt kl 16 så att jag slipper släpa med honom runt i hela stan.

Ikväll är det Let's Dance, världens bästa fredagsunderhållning! (glöm inte det!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar