torsdag 22 januari 2009

Godmorgon!

Aaaaaah.... Ännu en "härlig dag"! Äh, jag lär väl överleva i alla fall. Först nu på morgonen har jag Engelska C och då skall jag göra en PP-presentation om London (jag passar på att slå två flugor i en smäll i och med att jag vill få reda på lite mer innan jag åker dit). Sen har jag tyska och då skall jag redovisa muntligt, med känsla, att jag har läst Rapunzel (på tyska då såklart). Därefter är det lunchrast och sen har jag Internationell ekonomi, Filosofi och sist Svenska C. Jag ser fram emot Filosofin. Det är så himla intressant just nu, men i vanliga fall brukar jag vara för trött för att orka engagera mig på lektionerna (dvs vara delaktig i de "filosofiska samtalen"). Däremot läser jag alltid läxan, så jag är ju inte helt lost.

I kväll är det skiv/kondition som gäller. Wiiiie! Jag älskar verkligen musiken på det passet, ledaren har sjukt bra smak. Jag och min syster brukar stå och kolla på varandra (det är en spegelsal) och när det kommer en bra låt spricker våra nyllen upp i fåniga leenden. Men men, träning skall vara KUL. Det är klart att man skall fjanta till det ordentligt hehe (men kanske inte så att de andra blir störda av det). Min filosofi: Lite fniss förlänger livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar