lördag 31 januari 2009

Snö, snö, snö...

Trots att jag skall bort på kalas kände jag inte för att ha klänning idag, det verkar vara rätt kallt ute. Vintern verkar inte ge sig så lätt mot våren. Utanför mitt fönster ligger det ett tunt täcke med snö över marken. Denna förbannade snö. Jag vill ha blommor, sol, fjärilar och fågelkvitter! 

Igår satt jag och min syster uppe till kl 00.00 och såg på Ultraviolet på 6:an efter Let's Dance. Den var lite seg, men väldigt häftigt gjord. Jag gillade biten när hon körde med motorcykeln på sidan av ett höghus. Min syster somnade nästan, vilket är mycket ovanligt. Det brukar alltid vara jag som somnar! Fast jag skall inte skryta, jag började bli lite dåsig jag med där på slutet.

Nu skall jag snart åka in till Kungsbacka med familjen. Jag skall till stationen och ta bussen hem till min pojkvän, syrran skall shoppa nya skor och mamma och pappa skulle väl också kolla på något. Jag tar med mig kameran, så att jag kan visa lite bilder för er ikväll, om jag orkar, eller imorgon. Ha en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar