söndag 25 januari 2009

Goddag allesammans!

Då var det snart måndag igen då. Helgen går så otroligt fort! Det känns som att jag inte har fått gjort någonting överhuvudtaget, trots att så inte är fallet. Idag har jag bl a röjt i mitt rum som såg ut som ett bombnedslag. Det låg kuddar, filtar, täcken, datorer, sladdar, böcker, filmfodral m.m överallt så det var extremt svårt att ta sig fram. Jag fick liksom klättra över allt för att kunna komma fram till garderoben som inte ens gick att öppna för att madrassen låg i vägen. 

Något utav det bästa jag vet, det sker varje söndag och det är att gå och lägga mig i en renbäddad säng, i ett städat rum plus att jag är nyduschad efter ett härligt skivstångspass. Aaaaah... nirvana. Det är precis det jag kommer att göra ikväll. Kl 16:45 skall jag träna skivstång på Friskis&Svettis och sen när jag kommer hem skall jag äta middag och bara ta det lugnt resten av kvällen. 

Det sämsta med den här dagen är att min pojkvän åker hem till sig igen, det kommer att bli lite ensamt i sängen. Har jag tur kanske en av katterna vill komma och mysa lite, annars får jag väl ligga och krama mina gosedjur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar