lördag 10 januari 2009

Let's Dance 2009...

... Inleddes med glitter, glamour och välkända ansikten. De flesta vet antagligen vid det här laget vem Blondinbella är. När min syster skulle visa mamma hennes blogg precis efter att hon dansat gick det inte att komma fram, snacka om hårt tryck på datatrafiken. Jag satt nämligen bänkad med min MacBook brevid mig så att jag i varje reklampaus kunde passa på att surfa runt lite grann.

Jag lånade två böcker om hundar igår på biblioteket. Den ena heter "Chihuahua" och den föll jag pladask för. Jag har nästan läst ut hela boken redan! Jag MÅSTE bara ha en chihuahua. Dessvärre måste jag vänta tills jag flyttat hemifrån för pappa vill inte ha en hund här, vi har ju redan katterna och marsvinen. Men men, då gäller det bara att hitta en liten etta att flytta in i med pojkvännen och sen är det fritt fram att skaffa hund! Det gäller att vara realist, jag tänker bara göra det om jag verkligen har tid för hunden. En valp kan inte lämnas ensam ens i tio minuter. Jag behöver en hel ledig månad för att ta hand om valpen så att den hinner bli hemmastadd och lär känna mig ordentligt. Det är bara bye bye träning, hej hej hund och promenader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar