lördag 17 januari 2009

Saturday = shopping

Imorse vaknade jag upp hemma hos min pojkvän, vi myste och åt frukost. När vi hade gjort oss i ordning tog vi bussen och sen pendeln in till Göteborg för en heldag med shopping. Mina planer var ju som sagt att köpa en Mulberry (har bestämt mig för en chocolate messenger bag, typ Anthony), en stor stickad tröja (typ ENORM som man kan drunkna i), SATC-skor och ett par leopardstumpbyxor. Dessvärre blev det inte riktigt som jag tänkt mig då väskan jag ville ha var slut i den färgen, leopardstumpyxorna fanns bara i large och några SATC-skor såg jag inte röken av överhuvudtaget. Någon stickad tröja blev det inte heller. Men vad gör det, jag fick tag på ett par ursnygga svarta ankelboots (tack älskling för att du övertalade mig att köpa dem, jag har alltid sånn beslutsångest), en poncholiknande tröja som fungerar som klänning och ett par svarta tights. Kläderna köpte jag på Cubus och bootsen på NK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar