måndag 12 januari 2009

Vintage in my heart

Jag bara ÄLSKAR att kolla på vintage väskor. Åh jag har hittat en supersnygg chanel som jag bara MÅSTE ha. Jag har tyvärr inte råd att köpa den just nu, men eventuellt om ett tag. Det värsta är att allt alltid måste kosta så mycket. Hallå?! Jag är fattig! Jag önskar att mitt liv var lite mer glammigt... att jag kunde glida runt i juicy couture hemma i grannskapet (inte för att alla bönder här vet vad det är för något) men då skulle jag i alla fall känna mig lite mer.. ja... glassig haha.

Idag hade jag min första matte D lektion. Jag har faktiskt saknat matten lite, det är så skönt att bara gå in i sina tankar och sitta med mattetalen. Jag skojar inte, det är verkligen vad jag känner. Matte är som att lösa korsord för mig. Först går det lätt, sen blir det lite krångligare, men det är ju det som är det roliga, att det är lite utmaning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar