måndag 26 januari 2009

Jahapp, då var det vardag igen då...

Suck... måndag morgon. Ingenting i garderoben känns direkt roligt idag och helst av allt vill jag bara lägga mig i soffan framför TV:n hela dagen. Men ickesanicke, det går inte för sig, jag måste till skolan oavsett hur skönt det var i sängen i morse.

Dagens outfit är en av mina favoriter när jag inte orkar tänka ut någon ny kombination. Underst har jag ett svart linne från H&M och utanpå ett prickigt (det är lite genomskinligt så jag måste ha ett annat linne under). Sen har jag mina stuprörsjeans, från H&M de med, och en kofta från Lindex. Till det blir det mina vita converse och en vit dunjacka.

Imorgon har jag studiedag och det är så otroligt skönt! Då skall jag ta sovmorgon och sen skall jag gå till gymmet. Jag tänkte gå på cireklgym först, eftersom att jag är lite oerfaren vad det gäller gym, men sen tänker jag gå dit när det passar mig. På fredag kommer det en DJ till gymmet och det hade ju vart rätt kul att gymma då (om det är en bra DJ vill säga). Får se om det eventuellt blir en liten trip dit då efter skolan, men jag får inte vara där för länge för sen är det ju Let's Dance!

Ikväll är det Lipstick Jungle tjejer! Missa inte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar